Karasu
Jest to podstawowa marionetka Kankuro. W dosłownym tłumaczeniu Karasu oznacza kruk. Zabawka ta sama w sobie posiada wiele przydatnych broni. Niektóre z nich są nawet zatrute, co pozwala na zadanie dodatkowych obrażeń przeciwnikowi. Karasu, tak jak i inne marionetki, jest manipulowany przy pomocy nitek zrobionych z Chakry. Dzięki temu z gracją może kontrolować wszystkie ruchy swoich kukiełek. W trudnych sytuacjach Karasu wykorzystywane jest do podmiany ciał. Kiedy marionetka wyraźnie nie radzi sobie z wrogiem, wtedy Kankuro wkracza do akcj
Koszt:1000
Shinobi:Dobry
Wioska:Ukryta w Liściach
Chakra:50000
Kekken Genkai:Mangekyou Sharingan
Demon:Sokou
Bronie:100 Shuriken (mały), 100 Metalowych linek, 100 Bomb Dymnych, 100 pigułek ze skrzepnięta krwią, 2 Flety, Haridoku, Sanshouuo, Kuraori, Karasu, Karta wybuchowa, Gurda, Rękawica dźwięku, Kyodai Sensu, 10 Solder Pils, 2 Łańcuchy, 5 Parasolek, 100 Sen Bon, 5 Shuriken, 50 Kunai, 100 Dzwoneczków Dżwięku, 100 Wybuchających Dzwoneczków, 5 wielkich Wachlarzy, 10 Shurikenów Demonicznego Wiatru
Zwoje:5 Zwoji Przyzwania, 5 Zwoji Chakry
Artefakty:Miecz Kage Zwycięstwa
Jutsu:Chuusuusei Biribiri, Chakra Kyuuin Jutsu, Fuusajin, Kai, Kawara Shuriken, Sharingan Soufuusha Sannotachi, Soushouryu, Souzou Saisei, Suijinheki, Suiken Kempou, Suikoudan no Jutsu, Suirou no Jutsu, Suiryuudan no Jutsu, Suishouha, Suna Bunsin, Suna no Tale, Suna no Yoroi, Sauna Shigure, Sauna shuriken, Tajuu Kage Bunshin no Jutsu, Tanukineiri no Jutsu, Taren Ken, Teppoudama, Teshi Sendan, Tessenka no Mai, Tokken, Tsubaki no Mai, Tsubame Fubuki, Utsusemi no Jutsu, Uzumaki Naruto Rendan, Yamagi no Mai, Yomi Numa, Zankuuha, Zankyokukuuha
Zakazane Techniki:Souja Sousai no Jutsu, Kage Bunshin no Jutsu, Rasengan, Chidori, Amaterasu, Bakuretsu Koinu
Własne Techniki:Chidori Blasku, Obronne Chidori Blasku
Specjalne Techniki:Przeklęta Pieczęć, Pieczęć Hyuuga, Sokou
Złoto:10000
Walki Wygrane:0
Walki Przegrane:0